klauzula RODO
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych
W związku z treścią z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 4.03.2021, str. 35), dalej: „RODO”, Audytor GB sp. z o.o. informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Audytor GB sp. z o.o., ul. Szeligowska 6A lok. 56, Warszawa (01-319), adres e-mail: grazynabamber@gmail.com numer telefonu: 604 337 932.
Odbiorcą Pana/Pani danych osobowych mogą być zewnętrzne spółki udzielające wsparcia administratorowi na zasadzie zleconych usług, z którymi zostały zawarte odpowiednie umowy powierzenia przetwarzania danych oraz upoważnieni pracownicy oraz współpracownicy administratora danych osobowych.
Informujemy, że podane przez Pana/Panią dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych / RODO) w następujących celach:
- obowiązku archiwizacji dokumentacji tj. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z Ustawą z dnia 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
- prowadzenia postępowań administracyjnych tj. art. 6 ust 1 lit. c i e RODO w zw.
- ustawą z dnia 11 maja 2017 r. o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1302)
- z . art. 61 § ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.).
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji w.w. celów przetwarzania tj. do czasu wypełnienia obowiązków prawnych związanych z archiwizacją dokumentacji
Informujemy, że przysługują Panu/Pani następujące prawa:
- prawo dostępu do danych osobowych (art. 15 RODO), w tym uzyskania kopii danych (art. 15 ust. 3 RODO);
- prawo sprostowania lub uzupełnienia niekompletnych danych w przypadku przetwarzania danych niezgodnie z rzeczywistością (16 RODO);
- prawo żądania usunięcia danych osobowych w przypadkach przewidzianych prawem (art. 17 RODO);
- prawo wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art. 18 RODO);
aby skorzystać z wyżej wymienionych praw, należy skontaktować się wykorzystując podane dane kontaktowe, z administratorem i poinformować go, z którego prawa i w jakim zakresie chce Pan/Pani skorzystać.
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Pan/Pani uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe zostały pozyskane w toku postępowania administracyjnego.
Informujemy ponadto, że Pana/Pani dane nie będą profilowane, w tym nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje w stosunku do Pana/Pani osoby.